Tutorial creat de [SRC]stuntman (eu)
ApplyAnimation[/center]
Utilizarea:
Code: Select all
ApplyAnimation(playerid, animlib[], animname[], Float:fS, opt1, opt2, opt3, opt4, opt5);
playerid - [font=Times New Roman]Jucatorul care o sa execute animatia.[/font]
animlib[] - [font=Times New Roman]Numele grupei animatiei. (GRUPE)[/font]
animname[] - [font=Times New Roman]Numele animatiei. (NUME)[/font]
Float:fS - [font=Times New Roman]Viteza cu care este executata animatia.[/font]
opt1 - [font=Times New Roman]Loop 0/1, 0 daca sa se execute doar odata, sau 1 daca se sa execute mereu.[/font]
opt2 - [font=Times New Roman]0/1, 0 sa nu se poata misca jucatorul cand executa animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand executa animatia.[/font]
opt3 - [font=Times New Roman]0/1, 0 sa nu se poata misca jucatorul cand executa animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand executa animatia.[/font]
opt4 - [font=Times New Roman]0 sa nu se poata misca jucatorul cand termina animatia, 1 sa se poata misca jucatorul cand termina animatia.[/font]
opt5 - [font=Times New Roman]In milisecunde, 0 se pune cand nu se executa doar odata animatia, iar ... vreo 600 cand se executa doar odata.[/font]
[font=joker]Exemplu animatie, o puneti sub OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]):[/font]
Code: Select all
if (strcmp("/lay", cmdtext, true) == 0)
{
ApplyAnimation(playerid,"BEACH", "bather", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Lay down
return 1;
}
Code: Select all
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp("/lay", cmdtext, true) == 0)
{
ApplyAnimation(playerid,"BEACH", "bather", 4.0, 1, 0, 0, 0, 0); // Lay down
return 1;
}
//.........................................
return 0;
}