Page 1 of 1

Cum adaugam o masina tunata in mod/filterscript

Posted: Mon Oct 24, 2011 5:41 am
by RoberTo
Pentru inceput ne ducem in headerul modului (partea de sus a modului/filterscriptului) si scriem:

Code: Select all

new vehicle1;
(daca avem doar 1 singura masina de tunat)
sau

Code: Select all

new vehicle[x];
(daca avem mai multe masini, x reprezentand numarul de masini care le avem)


Apoi ne ducem la:

Code: Select all

public OnGameModeInit( )
si imediat dupa

Code: Select all

{
adaugam masinile (exemplu:)

Code: Select all

vehicle1 = AddStaticVehicle(420,-2482.4937,2242.3936,4.6225,179.3656,6,1); // Taxi
(daca avem doar 1 masina de tunat)

sau

Code: Select all

vehicle[0] = AddStaticVehicle(420,-2482.4937,2242.3936,4.6225,179.3656,6,1); // Taxi
(daca avem mai multe, urmatoarea masina fiind vehicle[1], vehicle[2] etc...pana la valoarea x-ului de mai sus)

apoi sub masini adaugam:

Code: Select all

AddVehicleComponent(vehicle1, 1010); // Nitro
(pentru nos la o masina)

sau

Code: Select all

AddVehicleComponent(vehicle[0], 1010); // Nitro
AddVehicleComponent(vehicle[1], 1010); // Nitro
etc...
(pentru nos la mai multe masini [vezi mai sus cum sa adaugi mai multe masini])

sau

Code: Select all

for(new t=0;t<=x;t++) 
{
     AddVehicleComponent(vehicle[t], 1010); // Nitro
}
(unde x [t<=x] reprezinta numarul total de masini de mai sus)

Si cand veti intra pe server veti vedea masina1 cu nos, sau daca aveti mai multe, le veti vedea pe toate cu nos. (nos 10x)

Pentru o lista cu mai multe "componente" pentru masini intrati aici

In caz ca nu stiti unde sa scrieti id-ul componentei:

Code: Select all

AddVehicleComponent(numelevehiculului, componenta); 


Tutorial facut de catre matrixismyname in exclusivitate pentru comunitatea sa-mp.ro la cererea unuia dintre utilizatori acestei comunitati.

Credite: matrixismyname (tutorial)
farse (modu de tunat mai multe masini cu 1 singura componenta mai rapid) (for...)