Syberia 2
Posted: Sun May 31, 2009 4:45 pm
Desi a fost conceput initial ca un singur joc, crearea universului din Syberia s-a dovedit a fi o provocare mult prea mare pentru producatori. Doi ani de zile, producerea primul joc. Inca un an si jumatate continuarea. Aproape patru ani de munca ar fi speriat cu siguranta orice casa de productie - chiar daca s-ar lua fi luat in considerare avantajele de care s-ar fi putut beneficia ulterior.
Astfel a fost luata decizia de a imparti intreaga poveste in doua parti. Insufletita de un engine grafic de exceptie si acompaniata de o muzica linistita dar totusi infioratoare, povestea orasului parasit din Syberia s-a terminat brusc, lasand o multime de intrebari fara raspuns. Syberia a fost considerat cel mai bun joc de aventura a anului 2002 probabil nu numai pentru ceea ce a oferit, ci mai ales pentru ceea ce avea sa urmeze. Pentru cei ce nu au jucat inca Syberia, deliciul jocului l-a facut tocmai incercarea producatorului de a identifica jucatorul cu personajele.
Intregul univers Syberia a gravitat in jurul lui Kate Walker ce reusea sa starneasca, la fiecare pas, emotii in sufletul jucatorul. In Syberia 2, imprevizibil, Kate Walker, va rupe toate legaturile cu trecutul si va incepe o noua viata in compania familiei Voralberg. Rolul ei va suferi o schimbare majora. Kate renunta la urmarirea lui Hans Voralberg si devine acolitul sau. Astfel vom avea ocazia sa-l cunoastem mai bine pe Hans.
De asemenea o multime de alte personaje vor avea, pentru o perioada mai lunga sau mai scurta de timp, acelasi drum cu Kate si vom avea ocazia sa le cunoastem destul de bine si pe ele. Muzica din Syberia 2 va pastra probabil aceeasi tema muzicala, insa mi se pare nedrept sa vorbim despre ea, din moment ce nici macar nu a fost compusa. Syberia II va fi un joc de sine statator, insa experienta acumulata in cazul in care ai jucat prima serie a jocului isi va spune cu siguranta cuvantul si iti va oferi probabil un alt punct de vedere asupra intregii povesti.
Platforma tehnica a jocului va suferi si ea cateva mici modificari menite sa extinda la maximum experienta si emotiile pe care le vei simti. Avansarea engine-ului grafic se va vedea in numarul sporit de animatii ce vor insufleti universul Syberia si vor creea un mediu mult mai dinamic ca pana acum. De asemenea, conversatiile nu vor mai fi repetitive, ci vor fi supravegheate de un sistem revolutionar despre care probabil vom afla mai multe spre mijlocul acestui an. Perspectiva asupra actiunii va fi imbunatatita cu o serie de camere noi ce iti vor prezenta aventura dintr-un cu totul alt unghi.
Sunt nevoit sa inchei aici, deoarece am epuizat toate materialele pe care am putut sa le gasesc despre Syberia 2. M-am bazat pe scurtele declaratii care le-au scapat producatorilor dar mai important, cred, pe experienta pe care am acumulat-o jucand Syberia. Oricat de greu si enervant mi s-a putut parea jocul la inceput, nu pot sa mint declarand ca nu astept cu sufletul la gura Syberia 2, oricat de mult ar dura.
Astfel a fost luata decizia de a imparti intreaga poveste in doua parti. Insufletita de un engine grafic de exceptie si acompaniata de o muzica linistita dar totusi infioratoare, povestea orasului parasit din Syberia s-a terminat brusc, lasand o multime de intrebari fara raspuns. Syberia a fost considerat cel mai bun joc de aventura a anului 2002 probabil nu numai pentru ceea ce a oferit, ci mai ales pentru ceea ce avea sa urmeze. Pentru cei ce nu au jucat inca Syberia, deliciul jocului l-a facut tocmai incercarea producatorului de a identifica jucatorul cu personajele.
Intregul univers Syberia a gravitat in jurul lui Kate Walker ce reusea sa starneasca, la fiecare pas, emotii in sufletul jucatorul. In Syberia 2, imprevizibil, Kate Walker, va rupe toate legaturile cu trecutul si va incepe o noua viata in compania familiei Voralberg. Rolul ei va suferi o schimbare majora. Kate renunta la urmarirea lui Hans Voralberg si devine acolitul sau. Astfel vom avea ocazia sa-l cunoastem mai bine pe Hans.
De asemenea o multime de alte personaje vor avea, pentru o perioada mai lunga sau mai scurta de timp, acelasi drum cu Kate si vom avea ocazia sa le cunoastem destul de bine si pe ele. Muzica din Syberia 2 va pastra probabil aceeasi tema muzicala, insa mi se pare nedrept sa vorbim despre ea, din moment ce nici macar nu a fost compusa. Syberia II va fi un joc de sine statator, insa experienta acumulata in cazul in care ai jucat prima serie a jocului isi va spune cu siguranta cuvantul si iti va oferi probabil un alt punct de vedere asupra intregii povesti.
Platforma tehnica a jocului va suferi si ea cateva mici modificari menite sa extinda la maximum experienta si emotiile pe care le vei simti. Avansarea engine-ului grafic se va vedea in numarul sporit de animatii ce vor insufleti universul Syberia si vor creea un mediu mult mai dinamic ca pana acum. De asemenea, conversatiile nu vor mai fi repetitive, ci vor fi supravegheate de un sistem revolutionar despre care probabil vom afla mai multe spre mijlocul acestui an. Perspectiva asupra actiunii va fi imbunatatita cu o serie de camere noi ce iti vor prezenta aventura dintr-un cu totul alt unghi.
Sunt nevoit sa inchei aici, deoarece am epuizat toate materialele pe care am putut sa le gasesc despre Syberia 2. M-am bazat pe scurtele declaratii care le-au scapat producatorilor dar mai important, cred, pe experienta pe care am acumulat-o jucand Syberia. Oricat de greu si enervant mi s-a putut parea jocul la inceput, nu pot sa mint declarand ca nu astept cu sufletul la gura Syberia 2, oricat de mult ar dura.